Az újítások célja a vásárlói igények lehető legmagasabb szintű kiszolgálása
A VELUX vállalat szakemberei már több mint 80 éve gyártanak minőségi, hosszú élettartamú tetőablakokat, amelyek nemcsak az ügyféligényeknek, de a fenntarthatósági szempontoknak is megfelelnek. A vállalat elkötelezett a folyamatos fejlődés mellett, ezért egyre hatékonyabb megoldások után kutatva mindig valami újdonságot kínál vásárlóinak. Célja, hogy az építészek és az építkezők partnerként támaszkodhassanak rá, ha dizájnról, ergonómiai megoldásokról, energiahatékonyságról és időtálló termékekről van szó. Az idén tavasszal bejelentett újítások fókuszában az ergonómiai szempontok mellett az áll, hogy még egyszerűbbé tegyék a beépítési folyamatokat. A vállalat elkötelezett a fenntarthatóság mellett, a tavalyi évben a tetőablakok 90 százalékának csomagolása műanyagmentes lett, a cégcsoport idei célja, hogy nullára csökkentse a műanyagot a burkolókeretek csomagolásában.
A VELUX vállalat célja, hogy a lehető legmagasabb szinten szolgálja ki a vásárlói igényeket: a tetőablak kínálat legújabb fejlesztéseinek segítségével a szakemberek olyan otthonokat tervezhetnek, amelyek amellett, hogy illeszkednek az ott élők életstílusához, jobbá és napfénnyel telivé teszik a vásárlók életét.
Az energiatakarékos, 3-rétegű üvegezésű tetőtéri ablakok kínálata (GLL, GLU termékkódok) új méretekkel bővül, így lehetővé válik a vásárlók számára, hogy olyan, a helyiséghez optimálisan illeszkedő nyílászárót válasszanak, amely még több napfényt enged be a szobába, és gyönyörű kilátást biztosít a szabadba. Minden VELUX tetőablak ThermoTechnology™ hőszigetelő rendszerrel és extra gumitömítéssel rendelkezik: ez a párosítás pedig egy egyedülálló, huzatmentes, kiválóan hőszigetelő rendszert alkot, amely energiahatékony védelmet nyújt bármilyen időjárási körülmény esetén. A cég idén egy funkcionális fejlesztést is bevezetett: a GZL, GLL és GLU kódjelű tetőtéri ablakok ezentúl új, ergonomikusan kialakított felső kilinccsel kaphatók, mely könnyebb használatot és nagyobb biztonságot nyújt a felhasználóknak.
Az intelligens tervezés a VELUX vállalat szakemberei számára azt jelenti, hogy az otthonnak nem csak átadáskor kell tökéletesnek lennie, hanem a karbantartás is könnyen és biztonságosan elvégezhető kell, hogy legyen. Ehhez pedig elengedhetetlen a tetőhöz való hozzáférés. Ennek érdekében a tetőkijárat kategóriában is bővült a kínálat: energiatakarékos 3-rétegű üvegezéssel, 66×118 cm-es méretben, amely a GZL és GLL tetőtéri ablakokhoz hasonló, új, ergonomikus kilinccsel van felszerelve. Az új tetőkijárat kiváló minőségű fenyőfából készült, és karbantartási célokra, valamint biztonsági okokból hozzáférést biztosít a tetőhöz.
Ahhoz, hogy a vásárlók hosszú évekig élvezhessék a tetőablakok által nyújtott előnyöket, minőségi termékekre van szükség. A VELUX tetőtéri ablakokat úgy tervezték, hogy hosszú évtizedekig szolgálják tulajdonosukat. Az ablakok hatékonyságának maximalizálásához minőségi beépítés is szükséges: az optimális szigetelés feladata, hogy télen melegen, nyáron pedig hűvösen tartsa a helyiségeket. Az Energy+ beépítő készlet ezért a burkolókeretek mellett mostantól már a további szigetelést, vízzárást, vízelvezetést szolgáló termékeket alapfelszereltségként tartalmazza.
A beépítési folyamat egyszerűsítése érdekében a vállalat bevezeti a Basic burkolókeret készletet is: a korábbi 0000 burkolókeretet felváltja az 1000-es számozású burkolókeret (pl. EDW MK06 1000), amely egy csomagolásban tartalmazza a vízelvezető csatornát, a BFX alátétfóliát és elődjéhez képest számos kisebb fejlesztést. A VELUX termékek csomagolásának többsége már most sem tartalmaz műanyagot, és 2023 végére a vállalat azt tervezi, hogy a burkolókeret kínálat csomagolása teljes mértékben műanyagmentessé válik.
A VELUX cégcsoport törekszik arra, hogy a legkülönfélébb igényeknek megfelelő termékeket készítsen, és a legmagasabb minőségű termékeket kínálja. A most bevezetett termékek célja is az, hogy javítsák a vásárlók életminőségét, és hosszú éveken át napfényt és friss levegőt hozzanak az otthonokba.