A falzsaluzat teherbírása az átlag feletti betonozási magasság miatt volt mértékadó
A pályalemez felfüggesztése ferde kábelekkel történik a 40 m magas monolit vasbeton szerkezetű pilonokba.
A pilon kivitelezése két szakaszra bontható:
- pályalemezt alátámasztó összekötő gerenda felső síkjáig terjedő 8 m magas pilon-szakasz
- összekötő gerenda feletti 32 m magas pilon-szakasz
Az építéstechnológia megkövetelte a 7,5 m magas betonozási ütemeket.
Ehhez igazodva készültek a 97 kN/m², nagy teherbírású Mammut falzsaluból tervezett keresztmetszeti kiosztási rajzok. A falzsaluzat teherbírása az átlag feletti betonozási magasság miatt volt mértékadó. A nagy magasságú falzsaluzat és vasszerelő állványzat önsúly és szélterheit viselni képes KLK230 állványzat volt a kúszószerkezet másik érzékeny pontja. Ebben a magasságban, és ilyen szélkitettség mellet a KLK230 kúszóállvány teherbírására szükség volt.
A felüljáró építésénél alkalmazott Mammut falzsalu és a KLK 230 kúszóállvány termékismertetőjéért kattintson a hír alatti termékképekre, amennyiben árajánlatot, bővebb információt vagy katalógust szeretne kérni a MEVA Zsalurendszerek Zrt. munkatársától, használja a megfelelő gombot.