Új kiadvány a márkaismertség növelése és a márka építése érdekében a termékeken keresztül
2025-től a Würth Szereléstechnika Kft. egy új kiadvánnyal, a Navigátorral jelenik meg a piacon. A kiadvány célja a márkaismertség növelése és a márka építése a termékeken keresztül. Az összefoglalóban bemutatásra kerülnek azok a Würth termékek, amelyek az autóipar, a fémipar, a fa- és építőipar számos szakemberének nyújtanak segítséget a mindennapi professzionális munkavégzésben. A kiadvány további célja, hogy a piacon könnyebb és gyorsabb eligazodást biztosítson a Würth egyedülálló termékportfóliójában. Emellett a Würth Szereléstechnika Kft. TikTok csatornáján is elérhetőek lesznek demo és termékbemutató videók.
A cég bízik benne, hogy a Navigátor igazi iránytűvé válik, és hogy a Würth többcsatornás értékesítési rendszerében – legyen szó az országosan elérhető 20 üzletükről, e-shopukról, direktértékesítő kollégáikról, call centerükről vagy az építkezéseken jelenlévő shopkonténereikről – minden szakember megtalálja a számára legmegfelelőbb megoldást, legyen az termék vagy szolgáltatás.