Személyre szabott digitális élmény, üzleti, műszaki és logisztikai támogatás
Az áprilisban bevezetésre kerülő, új mySchneider partnerportálon a felhasználók egyéni preferenciáik alapján mostantól egyszerűsített, személyre szabott formában kaphatnak átfogó üzleti támogatást mindennapi munkájukhoz.
A partnerkörönként testre szabott portálon, az egyszeri bejelentkezés (SSO) segítségével a látogatók gyorsabban és hatékonyabban végezhetik céges tevékenységeiket, hiszen egyetlen helyen megtalálják:
- a különböző üzleti szolgáltatásokat (rendeléssel és szállítással kapcsolatos információk, műszaki támogatás),
- a digitális támogató eszközöket (termékválasztók, konfigurátorok, termékkiváltó eszközök, applikációk),
- a képzéseket, webináriumokat és egyéb eseményeket,
- a letöltési központot,
- a partnerprogramokat,
- és sok egyéb hasznos információt.
A regisztrált felhasználók a számukra legkedvezőbb módon rendszerezhetik kedvenc tartalmaikat: megjeleníthetik vagy elrejthetik a különböző elemeket, dönthetnek azok megjelenési sorrendjéről. Hozzáférhetnek a felhasználóspecifikus adatokhoz és elemzésekhez, értesítéseket állíthatnak be az új termékekről, szoftververziókról, eseményekről, valamint kiadványok és műszaki dokumentációk frissítéseiről is tájékozódhatnak.
Fedezze fel az új digitális élményt:
mySchneider személyre szabott partnerportál:
Belépés vagy regisztráció: mySchneider partnerportál