A felhasználót egyszerű és könnyen áttekinthető útmutató vezeti végig a termékkeresés lépésein
2012 szeptembere óta üzemel az Ariston új honlapja, melynek célja, hogy szerte a világból fogadja a látogatókat, majd elkísérje őket közérthető, lelkesítő és kalandos útjukon, mely során felfedezik az Ariston világát.
A web agency Websolute ügynökséggel együttműködve dinamikus, lendületes és könnyen áttekinthető weboldalt hoztak létre - nem hazudtolták meg a folyamatos megújulásra való készségüket, amely az Ariston márkanevet mindig is jellemezte.
Az oldal nemzetközi bemutatóteremként szolgál olyan látogatók számára, akiknek országában az Aristonnak még nincs külön honlapja. A honlapon bemutatkoznak a nagyvilág előtt: beszámolnak az értékekről, melyekben hisznek, és a célkitűzésekről, melyekért küzdenek, hogy megoldásokat találjanak a maximális kényelem és a minimális energiafelhasználás elérésére.
A szakszerűen kiválogatott képekre bízzák, hogy magukért beszéljenek, s a látogatót egy érzelmekben is gazdag utazásra kalauzolják, mely során termékeik és szolgáltatásaik teljes választéka megtekinthető. A felhasználót egy egyszerű és könnyen áttekinthető útmutató vezeti végig a termékkeresés lépésein, melyek során az energiahatékonysági igény vagy kategóriaadatok alapján végezhető szűrés.
A Márka, az Energiahatékonyság, valamint az Innováció és Design oldalakon folyamatosan frissített multimédiás tartalmakat kínálnak: videókat, képeket és írásokat.
A web agency Websolute ügynökséggel együttműködve dinamikus, lendületes és könnyen áttekinthető weboldalt hoztak létre - nem hazudtolták meg a folyamatos megújulásra való készségüket, amely az Ariston márkanevet mindig is jellemezte.
Az oldal nemzetközi bemutatóteremként szolgál olyan látogatók számára, akiknek országában az Aristonnak még nincs külön honlapja. A honlapon bemutatkoznak a nagyvilág előtt: beszámolnak az értékekről, melyekben hisznek, és a célkitűzésekről, melyekért küzdenek, hogy megoldásokat találjanak a maximális kényelem és a minimális energiafelhasználás elérésére.
A szakszerűen kiválogatott képekre bízzák, hogy magukért beszéljenek, s a látogatót egy érzelmekben is gazdag utazásra kalauzolják, mely során termékeik és szolgáltatásaik teljes választéka megtekinthető. A felhasználót egy egyszerű és könnyen áttekinthető útmutató vezeti végig a termékkeresés lépésein, melyek során az energiahatékonysági igény vagy kategóriaadatok alapján végezhető szűrés.
A Márka, az Energiahatékonyság, valamint az Innováció és Design oldalakon folyamatosan frissített multimédiás tartalmakat kínálnak: videókat, képeket és írásokat.