A videóból megismerheti a vízszintesen telepített Qbiss One homlokzat lábazati csomópont kialakítását
A vízszintes elrendezésű homlokzat telepítésének első lépéseként az "L" alakú acél indító profilokat kell elhelyezni a vasbeton lábazaton a terep szintje felett minimum 150 mm távolságra. Az "L" profilokat beütőékekkel kell rögzíteni.
Ezután a lábazatra – a felfekvési pontokon – vízszintesen és függőlegesen el kell helyezni a megfelelő típusú öntapadó tömítő- és szigetelőszalagokat.
Következő lépésként az "L" alakú indító profilra kell ráhelyezni az élhajlított lábazati cseppentő elemet, utána a szigetelő EPDM szalagot és végül a homlokzati elemeket befogó "U" profilokat, melyeket popszegeccsel kell rögzíteni. A folyamat végén a látszó, külső cseppentő szegést kell felszerelni.
Ezt követően rá kell emelni a Qbiss One homlokzati elemeket, és a két homlokzati elem függőleges fugacsatlakozásának aljába be kell illeszteni a lábazati EPDM vízcseppentőt.
A szomszédos elemek elhelyezésével kialakul a függőleges árnyékfuga. A homlokzati elemeket a gyárilag előre kialakított rögzítési pontokon kell átmenő csavarral rögzíteni, majd ezután kell a fugába behelyezni az EPDM gumit és az extrudált alumínium profilt, mellyel el is készül a teljes, lábazati részlet.
Kattintson az alábbi videóra és tekintse meg a fentebb leírt lábazati csomópont kialakítását.
A Trimo-ról
1961-es megalakulása óta a Trimo Európa egyik vezető vállalatává nőtte ki magát, amely komplett épületburkolati megoldásokat kínál a tűzgátló és innovatív, rugalmas, esztétikus, funkcionális és energiahatékony homlokzati, teherhordó, átszellőztetett és tetőpanelek területén. A vállalat kiváló hírneve, a szakértői tudás, a fenntarthatóság, a megbízhatóság és a jövőre való összpontosítás mind olyan alapvető összetevők, melyek a Trimo-t világszerte ismerté tették.
Ma a Trimo saját márkaneve alatt értékesíti épületburkoló rendszereit és szolgáltatásait világszerte több mint 120 országban, több mint 60 millió m² homlokzatot és tetőt értékesítve, több mint 25 ezer ügyfélnek és partnernek. Közel 30 országban épített ki értékesítési hálózatot, valamint Szlovéniában és Szerbiában is rendelkezik termelési létesítményekkel. Partnereik portfóliójában olyan cégek szerepelnek, mint az Airbus, London Heathrow repülőtér, Nestle, Philips, DHL, Porsche, IKEA, Prologis, Mercedes-Benz, Coca-Cola és még sokan mások.