A tervezés során egy gyorsan kivitelezhető kompozit pályalemezt hoztak létre, ami ötvözi a hagyományos vasalat és a szintetikus szálerősítés előnyeit
A Fonódó villamos pályalemez statikai méretezése nagyon érdekes feladatnak bizonyult, számos egyeztetés és számítás végeredménye a 32 cm vastag, C30/37 betonminőségű, 4 kg/m³ Concrix szál adagolású pályalemez. A CDM sínkamra éleiből kiindulható kritikus feszültségcsúcsok miatti repedések megelőzésére a profil köré egy könnyű, hajlított acélhálót helyeztek el kiegészítő vasalatként.
A tervezés során egy gyorsan kivitelezhető kompozit pályalemezt hoztak létre, ami ötvözi a hagyományos vasalat és szintetikus szálerősítés előnyeit. A Concrix szálerősítésű beton ideális alternatívája lehet a hagyományosan vasalt vasbetonszerkezeteknek, pl. útépítésnél, ahol az úttest sózásnak van kitéve.
A tervezés során egy gyorsan kivitelezhető kompozit pályalemezt hoztak létre, ami ötvözi a hagyományos vasalat és szintetikus szálerősítés előnyeit. A Concrix szálerősítésű beton ideális alternatívája lehet a hagyományosan vasalt vasbetonszerkezeteknek, pl. útépítésnél, ahol az úttest sózásnak van kitéve.
Projekt leírása: villamos pályalemez
Szálerősítés típusa: 4 kg/m³ Concrix bikomponensű makrószál
Kiegészítő vasalat: igen
Felületképzés: levében simított
Helyszín: Budapest
Kivitelezés éve: 2015
Szálerősítés típusa: 4 kg/m³ Concrix bikomponensű makrószál
Kiegészítő vasalat: igen
Felületképzés: levében simított
Helyszín: Budapest
Kivitelezés éve: 2015