Átadták a Wienerberger 2021 áprilisában kiírt nyereményjátékának fődíját, egy vadonatúj Renault Master duplakabinos, platós kisteherautót.
A játékot a vállalat Porotherm és Tondach termékekre szóló lojalitásprogramjának keretében írták ki, melynek során a szakemberek a munkájuk során jól hasznosítható, minőségi munkaeszközökhöz juthatnak. Az építőanyaggyártó cég ezen túl számos egyéb módon épít és tart fenn kapcsolatot a termékeit használó szakemberekkel.
A kisteherautó kulcsát a 2022. május 25-én tartott átadó ünnepségen Potos János, a Wienerberger Zrt. értékesítésért és marketingért felelős igazgatósági tagja adta át, aki ismertette:
„A Wienerberger Zrt. 2021 áprilisában nagyszabású promóciót hirdetett meg azon kivitelező és tetőfedő partnerei részére, akik a kampányidőszakban aktívan használták a Porotherm téglatermékeket, valamint a Tondach kerámia tetőcserepeket.”
A programban a kivitelezőknek a téglákról szállítólevelet kellett feltölteniük, és az év során negyedévente külön nyereményekért folyó játékokban is részt vettek, ahol Boombox hangszórót, robotporszívót, hasonló műszaki cikkeket is nyerhettek.
Több mint 1.000 szakember vett részt a versenyben. A játék fődíja − együttműködésben a Renault Hungáriával − egy Renault Master duplakabinos, platós kisteherautó volt, melynek sorsolására 2022. április 12-én került sor a Wienerberger székházában, közjegyző előtt.
Az értékes fődíjat Farkas Csaba ceglédi tetőfedő vehette át. A szakember 17 éve dolgozik Tondach termékekkel, melyeket főként családi házak felújítása, építése során használ. „Sokszor maguk az építkezők is ezt a márkát kérik, én pedig mindig ezt ajánlom számukra, mert bízom benne” – fogalmazott Farkas Csaba, és hozzátette: a minősége és a végfelhasználók által adott visszajelzések mellett azért is a Tondach mellett tette le a voksát, mert könnyű és jó dolgozni ezzel a termékkel. A tetőfedő szakember már jóval a nyereményjáték előtt regisztrált a Wienerberger által indított Tondach lojalitásprogramba.
A Tondach lojalitásprogram természetesen nem ér véget ezen játék lezárultával, a Tondach pontgyűjtés folytatódik tovább, a regisztrált szakemberek olyan feltöltött projektjeikért, ahol Tondach kerámia tetőcserepeket használtak, pontokat szerethetnek, melyeket értékes ajándékokra válthatnak be.
A Wienerberger stratégiájának középpontjában a vevői elégedettség áll. A vállalat számára kiemelten fontos, hogy a termékeivel dolgozó szakemberek elégedettek legyenek a termékek minőségével, elérhetőségével, emellett jól informáltak is legyenek azokról.
„Önmagában jó terméket gyártani nem elég. Ha a jó terméket nem jól építik be, akkor az rosszá válhat a végfelhasználó szemében, rontva a brandet. Emiatt a jó termék mellé kiváló képzés és szakembergárda is kell, amire a Wienerberger mindig is nagy hangsúlyt fektetett. Nagyon fontos, hogy folyamatos kapcsolatot tartsunk fenn a hazai kkv-kal, támogassuk őket információval, eszközökkel, hiszen ők építik be, ők használják a termékeink nagy részét.” – fogalmazott Potos János.
A Wienerberger igazgatósági tagja hangsúlyozta, piacvezetőként kiemelten fontos számukra a folyamatos termékfejlesztés, innováció, mellyel mind a kerámia tetőcserepek, mind a falazótéglák és a beton térkövek, lapok gyártásában is élen járnak.
Tekintse meg a átadóról készült videót:
Átadták a Wienerberger nyereményautót - YouTube
További információ a Wienerberger programjairól, termékeiről: