Az új logó fiatalos, lendületes, ugyanakkor megmaradt folytonossága a múlttal
A MOFÉM piacvezető márka Magyarországon, közel 50%-os piaci részesedéssel rendelkezik. Megbízható márka, szeretik a szerelők, a fogyasztók és mindenki ismeri nemcsak itthon, de külföldön is. Azonban, ez nem biztos, hogy elég a következő száz évre. A világ folyamatos, néha már követhetetlenül gyors változásban van, és az újabb generációknak más igényeik vannak, mint a szüleiknek, nagyszüleiknek.
Fennállása alatt a MOFÉM sikerének titka mindig az volt, hogy időben felismerték a változások szükségességét és az abban rejlő lehetőségeket.Az arculatváltást egy komoly kutatás előzte meg. A sikeres megújuláshoz felmérték a márka erősségeit és gyengeségeit, amellyel még közelebb kerültek a helyes út kiválasztásához. A hagyományokat továbbra is tisztelik, de emellett közvetíteni igyekeznek a frissességet és a fiatalosságot.
A mai kor embere a letisztultságot, az egyszerűséget keresi. A régi logóban ez nem volt meg, viszont az új embléma fiatalos, lendületes, ugyanakkor megmaradt a folytonossága a múlttal.
A termékek, a fotók, a bemutatófalak, az épületek dekorációi, a világítótáblák, a katalógusok és a reklámajándékok folyamatosan megújulnak és a közeljövőben teljes körűvé válik az arculatváltás.
A MOFÉM termékek letölthető katalógusaiért kattintson a hír alatti termékképre. Amennyiben árajánlatot vagy bővebb információt szeretne kérni a Teka Magyarország Zrt. munkatársától, használja a megfelelő gombot.