Az épületárnyékoló rendszerek gyártóinak piaci versenye a jelenben zajlik. A gyártók bevételt, profitot növelnének, a megrendelők pedig költséget csökkentenének.
Az épületek tulajdonosai, üzemeltetői, felhasználói a jövőben is szeretnék, ha rendszereik működőképesek lennének, ha a karbantartás, javítás hosszú távon megoldott lenne.
A SYBA két, napjainkból származó történet bemutatásával szeretné érzékeltetni rugalmasságát, professzionális hozzáállását:
Segítségnyújtás egy idegen projektnél
Körülbelül 12 éve, egy nagy külföldi cég árnyékoló rendszereket telepített egy hatalmas projektre. Az árnyékolók elöregedtek, cserére, felújításra szorulnak (megjegyzendő, hogy 10-12 év meglehetősen rövid idő egy árnyékoló rendszer elöregedésére).
A mamut cég elhárítja az üzemeltető ilyen irányú megkeresését, nem akar ezzel bajlódni, ő inkább nagy tételben szeretne eladni.
A SYBA felvállalta a probléma megoldását, alkatrészeket gyárt, leszedi, felújítja és újra felszereli őket, hogy a felhasználó továbbra is használni tudja az árnyékoló rendszert.
A SYBA múltbéli munkáinak kérdése
A volt MATÁV székházon, ami jelenleg MNB székházként üzemel, a SYBA saját, 21 éves árnyékolóit bontotta el. Komplett textilcserére és felújításra volt szükség. Ennek keretében minden alumínium és acél alkatrészt meg tudtak menteni és javítani, nem kellett új árnyékoló rendszert vennie az üzemeltetőnek.
Aki SYBA árnyékolót tervez, nemcsak jó minőségű magyar terméket tervez, hanem biztosítja a megrendelőt afelől, hogy évtizedek múlva is lesz aki segít, ha kell – ez a cég üzenete.