A díj célja a figyelem ráirányítása a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, illetve szolgáltatásaira
A 2024-es program Szakmai Bizottságának döntése alapján a SIMO GROUP átvehette a MagyarBrands elismerő oklevelét kiváló hazai, Innovatív Márka kategóriában, melyre rendkívül büszkék.
A MagyarBrands programról
A MagyarBrands program immáron másfél évtizede díjazza a magyar vonatkozású, legeredményesebb magyar márkákat. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista, ezek jelenleg a következőek:
- „kiváló fogyasztói”
- „kiváló üzleti”
- „innovatív”
Az alapkategóriákon felül a Program a hazai munkáltatókat is díjazza a „kiváló munkáltatói márka” kategóriában.
Az elmúlt 15 év alatt a MagyarBrands program küldetése továbbra is az, hogy a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítsák a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, illetve szolgáltatásaira.
A kiválasztási folyamat
A MagyarBrands program kiválasztási folyamatában kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében, alapításában magyarok vettek részt. A többlépcsős, rendkívül összetett kiválasztási procedúrában a díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, melyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Az innovatív kategóriában nagy hangsúly helyeződik az adott márka termékeinek, szolgáltatásainak fejlesztésére, a szervezet kialakítására, a marketing és értékesítési munkában megmutatkozó innovációra, a társadalmi hasznosságra és a márkaépítésre.
A SIMO GOURP Kft. irodai térelválasztó üvegfalrendszerek magyarországi gyártója, Európa-szerte elismert szereplője a korszerű térelválasztás piacának.
Több mint 10 év szakmai tapasztalatukkal és dinamikus fejlődésüknek köszönhetően mára már saját fejlesztésű és gyártású, prémium minőségű üvegfal rendszereikkel szolgálják ki a hazai és nemzetközi piacot egyaránt. Saját fejlesztésű termékeik mellett magas minőségű mobilfal rendszerek forgalmazójaként és kivitelezőjeként is ismertek a piacon.
Működésük során több mint 1000 projektet valósítottak meg Európában, mely több mint 100.000 méter beszerelt térelválasztót és üvegfalat jelent.
Megszerzett tudásukat saját termékeik megvalósításába fektetik, amelyek folyamatos fejlesztésével megrendelőik térelválasztási elképzeléseit valósítják meg.
Az évek alatt a saját kézben lévő, hazai gyártásukat automatizálták, magyar termékeikkel és szerelési kapacitásukkal nem csak Magyarországon, de a nemzetközi iparágban is jelen vannak.
Nagy hangsúlyt fektetnek a minőségre és a kommunikációra, a felmerülő igényekhez igazodva ajánlanak, terveznek és az elérhető legmagasabb színvonalon kiviteleznek.