A közelmúltban a KE KELIT GmbH a tervező, nagykereskedő, kivitelező és beruházó partnerei körében interaktív felmérést végzett egy videós kérdőív segítségével. A felmérés során a kiküldött kérdőívek több mint 30%-a visszaérkezett, ami kimagasló eredmény.
A felmérés célja az volt, hogy a gyártó cég pontos információkat kapjon arról, mivel tudná még jobban kiszolgálni hazai partnereit.
A KE KELIT jelentős pozitívumként könyveli el, hogy mind termékeinek minősége, mind a magyarországi gyártói képviselet munkatársai kimagasló értékelést kaptak a partnerektől.
Komoly lehetőséget jelent a fejlesztésre a tervezőkkel való szorosabb együttműködés, logisztikai rendszerének a nagykereskedők, kivitelezők által szorgalmazott bővítése és a KE KELIT márkanév még szélesebb körben való ismertebbé tétele.
A cég az online képzések elindítását is tervbe vette - a személyes részvételűek megtartása mellett - a partnerek által javasolt témakörökben. A 21 témát tartalmazó cselekvési tervet lépésről lépésre hajtja végre, amelynek első, kézzel fogható eredményeit még az idei évben érzékelni lehet majd.