Jelentősen növelné értékesítését a Panasonic
Az elmúlt három évet mindannyiszor a Föld legmelegebb évének nyilvánították a történelmi adatok alapján a meteorológusok. Az eddig észlelt tizenhét hőmérsékleti rekordot hozó esztendőből tizenhat a XXI. századra esett. Az előrejelzések szerint a tendencia folytatódni fog, 2017-ben megintcsak megdőlhetnek a hőmérsékleti rekordok, ami alól Magyarország sem lesz kivétel. Mivel a forró napokat egyre nehezebb elviselni, egyre többen gondolkodnak el valamilyen légkondicionáló berendezés felszerelésén.
A magyar piacról érdekes adatokat szolgáltat egy, a közelmúltban a Központi Statisztikai Hivatal által készített felmérés. E szerint hazánkban csak minden tizedik lakásban van klímaberendezés. A klimatizált lakások 51 százaléka egy vagy többszintes családi házban, 21 százalék pedig lakótelepi épületben található. A válaszokból az is kiderült, hogy minden negyedik lakásban igényelnék a klimatizálást, de ennek beszerzését anyagi okok miatt nem mindenhol engedhetik meg maguknak a lakók. A megkérdezettek 27 százaléka (950 ezer háztartás) hivatkozott erre. Azok, akik nem tartják szükségesnek a klímaberendezést általában arra hivatkoztak, hogy nem szeretik, nem igénylik, vagy nem is szükséges a használata, ugyanis a lakásuk nyáron sem melegszik túl. Az iparági tapasztalat egyébként azt mutatja, hogy ez utóbbi csoport egyre zsugorodik, vagyis egyre kevesebben vannak olyanok, akik nem szeretnének klimatizált lakásban élni, hiszen az erőteljes hőhullámokban érkező forróság egyre többször okoz kínos perceket azoknak is, akik korábban úgy gondolták, hogy lakásuk megfelelően ellenáll a melegnek.
fűtés és hűtés üzletág kereskedelmi képviselője
"A Panasonic energiahatékony és környezetbarát hűtési és fűtési rendszereket kínálva, ambiciózus célt tűzött ki; 2018-ra, amikor is a vállalt 100 éves lesz, az iparág legzöldebb gyártójává kíván válni, és hasonlóan a Japán piacon elért helyzetéhez piacvezető szerepre törekszik Európában is. Az elmúlt évek jelentős fejlesztéseinek köszönhetően a vállalat Európában a klímaberendezések mellett jelentős piaci pozíciót birtokol a hőszivattyús fűtési megoldások területén is. A Panasonic számára stratégiai fontosságú a hőszivattyú piac. Ezen a területen jelentős és dinamikus fejlődés tapasztalható az Európai Unióban és a kelet-európai régióban egyaránt, különös tekintettel azokra az országokra, ahol támogatási rendszerrel segítik a megújuló energiával működő fűtési rendszerek terjedését, többek között Szolvéniában, Csehországban és Szlovákiában" - nyilatkozta Kozák Tamás, a közép-kelet európai fűtés és hűtés üzletág vezetője.
Kozák Tamás, a Panasonic közép-kelet európai
fűtés és hűtés üzletág vezetője
A vállalat elkötelezett a környezetbarát és fenntartható hűtési és fűtési megoldások iránt, ezzel is megadva a lehetőséget a fogyasztóknak, hogy környezettudatos döntést hozzanak. Hőszivattyús rendszereik extrém hidegben, akár -28 fokban is rendkívül hatékonyak és használatukkal a gázhoz képest, rendszertől függően, akár 30 százalékkal csökkenhetnek a fűtési költségek. A világcég egyik innovációja a legújabb rendszereiben alkalmazott R32 hűtőközeg, amely a korábban használatos hűtőközegekkel összehasonlítva 75 százalékkal csökkentheti környezetünk CO2 terhelését úgy, hogy jelentősen növekszik a készülékek hatásfoka.
Fényképek az idei Hungarotherm kiállításról:
A Panasonic-ról
A Panasonic világszerte vezető szerepet tölt be az elektronikai technológiák fejlesztésében és ügyfelei számára sokrétű megoldást kínál a fogyasztói elektronika, a háztartás, az autóipar, a vállalati megoldások és eszközök iparágában. 1918-as alapítása óta, a cég világszerte bővül, jelenleg 468 leányvállalattal és 94 társult vállalkozással működik, a feljegyzések konszolidált nettó árbevétele elérte a 7,715 billió yent 2015. március 31-ére. A vállalat folyamatosan új értékek teremtésére törekszik a különböző termékcsoportjain keresztül, a technológiai fejlesztéseit arra használja, hogy jobb életet és jobb világot teremtsen a fogyasztói számára.
A Panasonic Fűtő és Hűtő Rendszereiről
A Panasonic légkondicionálói 1958 óta elérhetőek a piacon. A cég mára világszerte több mint 120 országba exportál és 200 millió legyártott kompresszorral, a légkondicionáló szektor egyik vezetőjévé vált.
A Panasonic négy kategóriában kínál innovatív megoldásokat, a lakások, az irodák, a cégek és az ipari létesítmények fűtésére és hűtésére.
A Panasonic különös figyelmet fordít a magas minőségű megoldásokra, amit a jól átgondolt dizájnnal és az egészséges levegő garanciájával biztosít, amit az energiafelhasználás legszigorúbb szabályai betartása mellett végez, a környezet és a zajkibocsátás tiszteletben tartásával.
A Panasonic termékek műszaki adatait megtekintheti, termékismertetőiket letöltheti, ha az alábbi képekre kattint. Ha további felvilágosítást szeretne kérni a Panasonic Marketing Europe GmbH. South-East Europe Fióktelepének munkatársától, használja a megfelelő gombot.