Az új megjelenés tükrözi a márka dinamizmusát az üzleti kihívásokkal szemben
A Climalife a hűtés- és klímatechnika szakértője a termodinamika és a technikai közegek terén. 2021-től a márka kibővül a Dehon csoport fenntartható fejlődést szem előtt tartó aeroszolos hajtógázokkal, habosító és oltóanyagokkal, ipari és speciális gázokkal. Ez a globális és integrált megközelítés lehetővé teszi ajánlataik portfóliójának bővítését iparáganként/alkalmazásonként annak érdekében, hogy minden ügyfelük igényeit kielégíthessék világszerte. A Climalife megerősíti vezető pozícióját a technikai közegek és a kapcsolódó szolgáltatások terén, ezáltal az iparág öko-hatékony megoldásainak szakértőjévé válik.
Büszkén mutatják be új arculatukat, amely tükrözi márkájuk dinamizmusát az üzleti kihívásokkal szemben
A Climalife látványos grafikai kódokon keresztül testesíti meg újra küldetését. A Dehon csoport története egy új, az elkövetkező évekre világosan meghatározott stratégiával folytatódik.
A Climalife megtartja emblematikus kék logóját, amely az éghajlat (climate) és az élet (life) tiszteletben tartása iránti elkötelezettségét szimbolizálja. Egy új azonosító elem került beillesztésre, amely a C, mint Climalife, betűből áll. A félgömbként elhelyezett C stratégiai elképzelésüket vetíti előre, nemzetközi hatókörüket közvetíti, a körkörösséget idézi, és egy nyitott rendszert képvisel.
A négyzetek a következőket jelképezik:
- a négy stratégiai pillérüket
- a jövőt, nyíl alakban
- a hozzáadott értékű szolgáltatásaikat
- a digitalizációt
Céljaik elérése érdekében stratégiai jövőképük négy fő pillérre épül:
- európai lefedettségük egységesítése egységes ajánlattal
- kulcsfontosságú sikertényezőik nemzetközi alkalmazása
- a körkörös gazdaságra való átállás felgyorsítása
- szolgáltatásaik digitalizálása a jobb értékteremtés érdekében
Ezzel a megközelítéssel a Climalife azt ígéri, hogy az innováció erősítésével és a különböző piacok fejlődésére való agilis reagálással összekapcsolja ügyfeleit a jövő öko-hatékony iparával.