Egyedi, épített stand, számtalan érdeklődő és két díj - dióhéjban így foglalható össze az ACO részvétele a 2020-as SIRHA Budapest kiállításon.
Komoly felkészülés előzte meg az ACO részvételét az idei SIRHA kiállításon. A kétévente megrendezett esemény kiemelt jelentőséggel bír a vállalat számára, ugyanis itt célirányosan érheti el HygieneFirst, azaz élelmiszeripari termékcsoportja célközönségét. Az egyedi tervek alapján épített stand középpontjában a rendezvény profiljához illően az élelmiszeripari vízelvezetési megoldások álltak. Az érdeklődők speciális bemutató-asztalokba beépítve megtekinthették a rozsdamentes acélból készült különféle padlóösszefolyókat és folyókákat, illetve olyan különlegességgel is találkozhattak, mint a borászatok számára kiemelt fontosságú üvegtörmelék-gyűjtő. Érdeklődőkben pedig nem volt hiány, a stand látogatói szinte egymásnak adták a képzeletbeli kilincset. Az ACO kiállítói területének különleges hangulatot biztosított az egyik falat szinte teljesen uraló LED-kivetítő, amelyen folyamatosan futottak a témához kapcsolódó kisfilmek.
A rendezvényen két díjjal is jutalmazták a szervezők a vállalatot: az Innovációs Termékverseny „Technológiák” kategóriájában második helyen végzett a Lipusmart zsírleválasztó berendezés, amely a nagykonyhák szennyvízelvezetésében nélkülözhetetlen eszköz. „Az ACO termékfejlesztések technológiai szempontból is mindig élenjárók voltak kategóriájukban. A Lipusmart berendezés az integrált szennyvízátemelőnek köszönhetően egy teljesen zárt rendszerben végzi a szennyvíz tisztítását és a csatornahálózatba történő átemelését. A folyamat higiénikusan, szagmentesen és automatikusan zajlik. Örülünk, hogy a díj felhívta a kiállításon részt vevő látogatók és partnerek figyelmét erre az újításra” – mondta el Kóczián Ádám, az ACO Kereskedelmi Kft. épületgépész-üzletágvezetője.
A Magyar Marketing Szövetség szintén pályázatot hirdetett a kiállító vállalatok számára, amellyel célja az volt, hogy rávilágítson a marketingmunka fontosságára. Az elbírálás során nemcsak a végeredményt, azaz magát a standot díjazták, hanem megvizsgálták az előkészítő munkát, illetve annak összhangját a végső megjelenéssel.
„Büszkeséggel tölt el, hogy a több mint 300 kiállító közül mi kaptuk meg a Szövetség különdíját. Sokat dolgoztunk az előkészítéssel, azzal, hogy megtaláljuk azokat a kommunikációs csatornákat, amelyeken a leghatékonyabban érhetjük el és hívhatjuk meg a kiállításra a partnereket, vendégeket. Összetett feladat volt, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet, fenntartsuk az érdeklődést, és mindezek eredményeképpen elérjük, hogy minél többen látogassanak el a standunkra” – tette hozzá Kőhegyi Erika a vállalat marketingese.
A díjnyertes termékről, a Lipusmart zsírleválasztóról itt tudhat meg többet.
Az ACO-ról
Az ACO a világ egyik vezető, vízelvezetési megoldásokat kínáló vállalata. A családi vállalkozásként működő cég központja Németországban Rendsburgban/Büdelsdorfban található. Az 1946-ban létrehozott vállalatot Schleswig-Holstein tartomány legrégebbi vállalkozásának telephelyén, a Carlshütte öntöde helyén indították el, így jelentős gyökerekkel rendelkezik a régióban. Az ACO csoport legnagyobb ereje a folyamatos innovációban, kutatás-fejlesztésben rejlik. A vállalat szakértő a polimerbeton, műanyag, öntöttvas, rozsdamentes acél és a vasbeton feldolgozásában. A vállalat öt kontinensen több, mint negyven országban 5000 alkalmazottat foglalkoztat, 15 országban 30 gyártóegységgel van jelen. Értékesítése 2018-ban elérte a 815 millió eurót.
Az ACO Kereskedelmi Kft. a németországi ACO leányvállalatként építőipari, azon belül elsősorban mélyépítési és épületgépészeti termékek kereskedelmével és projektalapú értékesítésével foglalkozik. A cég partnerkörébe beruházók, kivitelezők, kereskedők és tervezők egyaránt beletartoznak. Az ACO Kereskedelmi Kft. célja, hogy kiváló minőségű termékeik forgalmazását hatékony tanácsadási és értékesítési szolgáltatással támogassák, tovább erősítve piaci jelenlétüket.