A Ceresit márka idén ünnepli 112. évfordulóját
Zdenek Brich, a Henkel Adhesive Technologies üzletág építőanyagok új perspektíváiért felelős alelnöke:
Az 1876-ban alapított Henkel vállalat számos üzleti területen működik világszerte. A Henkel globális piacvezetői szerepet tölt be mind a fogyasztói, mind pedig az ipari piacokon. A Ceresit egy, a Henkel Adhesive Technologies üzletág legismertebb márkái közül, és a kelet-európai piacon az egyik legelismertebb.
Hogyan fog a Ceresit megfelelni az építőipari piac növekvő elvárásainak?
Zdenek Brich: 2017-ben a ragasztási terület zászlóshajója a Ceresit márka, mely idén ünnepli 112. évfordulóját. Már a 20. század elejétől kezdve élenjáró megoldásokat nyújtott a legnagyobb építmények megvalósításához, mint például az 1910 körül létrehozott liverpooli Pier Head épület komplexum vagy a mumbai postahivatal. Célunk, hogy a hosszan tartó minőség hagyományát a legújabb termékinnovációk is tükrözzék. Erre példa a CM 11 PLUS burkolatragasztó fokozott erősségű tapadással, a CE 40 rugalmas fugázó Silica Active technológiával, vagy az újonnan bevezetett prémium csemperagasztóink sora. A Ceresit Közép- és Kelet Európa vezető márkája, portfóliójában a legjobb termékekkel.
Az 1876-ban alapított Henkel vállalat számos üzleti területen működik világszerte. A Henkel globális piacvezetői szerepet tölt be mind a fogyasztói, mind pedig az ipari piacokon. A Ceresit egy, a Henkel Adhesive Technologies üzletág legismertebb márkái közül, és a kelet-európai piacon az egyik legelismertebb.
Hogyan fog a Ceresit megfelelni az építőipari piac növekvő elvárásainak?
Zdenek Brich: 2017-ben a ragasztási terület zászlóshajója a Ceresit márka, mely idén ünnepli 112. évfordulóját. Már a 20. század elejétől kezdve élenjáró megoldásokat nyújtott a legnagyobb építmények megvalósításához, mint például az 1910 körül létrehozott liverpooli Pier Head épület komplexum vagy a mumbai postahivatal. Célunk, hogy a hosszan tartó minőség hagyományát a legújabb termékinnovációk is tükrözzék. Erre példa a CM 11 PLUS burkolatragasztó fokozott erősségű tapadással, a CE 40 rugalmas fugázó Silica Active technológiával, vagy az újonnan bevezetett prémium csemperagasztóink sora. A Ceresit Közép- és Kelet Európa vezető márkája, portfóliójában a legjobb termékekkel.
Vannak új kihívások a Ceresit számára?
Zdenek Brich: A jövőre vonatkozóan két stratégiai célt tűztünk ki – oktatás és hatékony szakmai kommunikáció. A folyamatosan fejlődő építőipari technológiák miatt szükségszerű, hogy a szakképzésekbe fektessünk. Annak érdekében, hogy folyamatosan a legmodernebb technológiával ismertethessük meg a szakembereket, folytatjuk azt az utat, melyben egységesítjük és digitalizáljuk képzéseinket. Ily módon a műszaki ismeretek könnyen elérhetővé válnak számukra. Biztosítva termékeink és rendszereink naprakész használatát, rendszeresen tartunk képzéseket és szemináriumokat. Az elmúlt 20 évben több mint százezer mesterembert képeztünk Közép- és Kelet-Európában, és a digitalizáció segítségével ezt a számot szeretnénk megsokszorozni!
Mi az üzleti és márka stratégiájuk a következő évre?
Zdenek Brich: A Ceresit márka továbbra is a Henkel építőipari termékkör stratégiai eleme marad a számunkra kiemelt piacokon. Piacvezető pozíciónk erősítését tervezzük Kelet- és Közép-Európában, ahol a Ceresit már most is erős és elismert márkanév. Szintén tervezzük a Ceresit márka további fejlesztését a fejlődő piacokon, mint például Közel-Keleten, Ázsiában és Közép-Amerikában. Úgy határoztunk, hogy a jövőben nem a nyugat-európai piacra helyezzük a hangsúlyt. A Thomsit márka új felvásárlója a BASF, a csempe-, és vízszigetelés kategóriákban továbbra is használni fogja a Ceresit védjegyét a német piacon. Nyugat-Európán kívül a Henkel építőipari termékkörének fejlesztése a Ceresit márka teljes mértékű központba helyezésével valósul meg. Ezzel a Ceresit tovább erősíti szerepét a Henkel márkaportfóliójában.
További információt a Ceresit termékeivel és műszaki megoldásaival kapcsolatosan a Henkel Magyarország Kft. munkatársától kérhet, az Információkérés gomb megnyomásával.