2009. február 12. csütörtök, Syma Rendezvényközpont
Első alkalommal kerül megrendezésre az építőiparban marketing területen dolgozó szakemberek számára 2009. február 12-én az "Építő marketing" Szeminárium a TFH+E szakkiállítás és konferencia kísérőrendezvényeként.
Az építőipart is érintő gazdasági válság miatt most különösen fontos, hogy a vállalatok minden marketingre szánt forintot a leghatékonyabban költsenek el. Ehhez kínál ismeretanyagot, ötleteket, jó példákat, nyújt új gondolkodásmód kialakítására eszközöket vagy éppen segít felfrissíteni a korábban megszerzett tudást az "Építő marketing", speciálisan az építőiparban, a marketing különböző területein dolgozó szakembereknek.
A témákat egy előzetes felmérés alapján állították össze a szervezők, így a legnagyobb érdeklődésre számot tartó - marketing eszközök széles palettáját felvonultató - előadássorozatra számíthatnak a jelentkezők. Az előadók olyan vállalatok szakemberei, akik az adott terület legjártasabb képviselői közé tartoznak.
Tervezett program
Az építőipart is érintő gazdasági válság miatt most különösen fontos, hogy a vállalatok minden marketingre szánt forintot a leghatékonyabban költsenek el. Ehhez kínál ismeretanyagot, ötleteket, jó példákat, nyújt új gondolkodásmód kialakítására eszközöket vagy éppen segít felfrissíteni a korábban megszerzett tudást az "Építő marketing", speciálisan az építőiparban, a marketing különböző területein dolgozó szakembereknek.
A témákat egy előzetes felmérés alapján állították össze a szervezők, így a legnagyobb érdeklődésre számot tartó - marketing eszközök széles palettáját felvonultató - előadássorozatra számíthatnak a jelentkezők. Az előadók olyan vállalatok szakemberei, akik az adott terület legjártasabb képviselői közé tartoznak.
Tervezett program
08:30-09:00 09:00-09:10 09:10-09:50 10:30-10:40 10:40-11:20 11:20-12:00 12:00-13:30 13:30-14:30 14:30-14:40 14:40-15:20 15:20-16:00 |
Regisztráció Köszöntő Kiss Zoltán, TFH+E, Expositor Kft., kereskedelmi igazgató Stratégiai tervezés Varga Krisztina, Futureal Csoport, marketing igazgató Látványos építkezés kommunikációban - avagy integrált kampányok tervezése Pénzes Anna, MediaSpirit Consulting, ügyvezető Kávészünet Public Relations Rajki Diána, Build&Invest Marketing Tanácsadó Kft./Wienerberger Téglaipari zRt., marketingvezető Ebédszünet, a kiállítás megtekintése "Hogyan adjuk el ötleteinket feletteseinknek": Dale Carnegie módszerrel Pézsa Noémi, Dale Carnegie Magyarország tréner Kávészünet Gerillamarketing Kaizer Gábor, Revision Kft., stratégiai igazgató Online marketing Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner |
Köszöntő
Kiss Zoltán, TFH+E, Expositor Kft., kereskedelmi igazgató
Stratégiai tervezés
Varga Krisztina, Futureal Csoport, marketing igazgató
Látványos építkezés kommunikációban - avagy integrált kampányok tervezése
Pénzes Anna, MediaSpirit Consulting, ügyvezető
Kávészünet
Public Relations
Rajki Diána, Build&Invest Marketing Tanácsadó Kft./Wienerberger Téglaipari zRt., marketingvezető
Ebédszünet, a kiállítás megtekintése
"Hogyan adjuk el ötleteinket feletteseinknek": Dale Carnegie módszerrel
Pézsa Noémi, Dale Carnegie Magyarország tréner
Kávészünet
Gerillamarketing
Kaizer Gábor, Revision Kft., stratégiai igazgató
Online marketing
Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner
További információ a szemináriummal kapcsolatban a www.epitomarketing.uw.hu, a www.buildmarketing.hu oldalon olvasható, vagy az info@buildmarketing.hu címen kérhető. Jelentkezni a honlapról letölthető jelentkezési lappal lehetséges.
Jelentkezési lap letöltése PDF ,Word
Kapcsolódó hír
Újra Tetők–Falak-Homlokzatok szakkiállítás és konferencia