A munkánál az állványrendszer rugalmas alakíthatóságát használták ki
Békéscsabán a korábbi 2x1 sávos, leromlott állapotú felüljáró helyett korszerű, 2x2 sávos, járdával és kerékpársávval ellátott, 15 vasúti vágányt áthidaló, ferdekábeles híd épül. A 120 m hosszú, 30 m magas pilonú hídon külön gyalogos és kerékpáros sáv is lesz. Várhatóan 2015 végére készül el.
Az acél felszerkezet egységeit egy szerelőszinten előzetesen összehegesztik, majd segédjármok beiktatásával tolják szakaszosan a teljes szerkezetet a végleges helyére. A szakaszos tolás közben a felszerkezet korrózióvédelme egy ideiglenes festőállványról történik. A festést az időjárástól védve kell végezni, ezért alapvető elvárás volt a munkaszint oldalburkolása és a felülről érkező csapadék elleni védelme.
A PERI UP Rosett Flex állványrendszer rugalmas alakíthatóságát kihasználva ezen megoldások egyszerűen kivitelezhetőek voltak.
Az acél felszerkezet egységeit egy szerelőszinten előzetesen összehegesztik, majd segédjármok beiktatásával tolják szakaszosan a teljes szerkezetet a végleges helyére. A szakaszos tolás közben a felszerkezet korrózióvédelme egy ideiglenes festőállványról történik. A festést az időjárástól védve kell végezni, ezért alapvető elvárás volt a munkaszint oldalburkolása és a felülről érkező csapadék elleni védelme.
A PERI UP Rosett Flex állványrendszer rugalmas alakíthatóságát kihasználva ezen megoldások egyszerűen kivitelezhetőek voltak.
A PERI Up Rosett Flex állványrendszerrel kapcsolatban további információért kattintson a hír alatti termékképre, ha árajánlatot, bővebb felvilágosítást vagy katalógust szeretne kérni a Peri Kft. munkatársától, használja a megfelelő gombot.