Letöltések






A középkori téma még mindig inspirálja a gyerekeket, akik szeretnek azonosulni a lovagi és mesebeli karakterekkel. A kor grafikai és szimbolikus kódjai minden egyes játékszerkezeten megjelennek. Annyi hősökről szóló történetet lehet kitalálni! Számos játékos panel gazdagítja a témát, és ösztönzi a manipulatív és logikai tevékenységeket.

Húzd fel a vitorlát, hogy átszelhesd a tengereket, játssz hajótörött kalózt egy lakatlan szigeten, fedezd fel az óceán mélységeit, vagy egyszerűen csak tegyél egy horgásztúrát a barátaidda. Az Aquatica témájú szerepjátékokból nincs hiány.

A kötélpályák olyan izgalomkereső játékok, amelyek nélkülözhetetlenek a 4 éves és annál idősebb gyermekek szabadidős tereinek kialakításához. A lecsúszás és az egyensúlyozás tevékenységei során a fiatalok olyan kihívásoknak néznek elébe, amelyekben a mélység kezelése és a mozgások összehangolása a legfőbb eszközök a győzelem elérése érdekében.

Az ACTI'Fit termékcsalád minden egyes eszközét úgy terveztek, hogy lehetővé tegyék a különböző gyakorlatok változatos elvégzését és az egyes tevékenységek végzésének fokozatos javulását. A különböző tevékenységek részleteit az egyes elemeknél elérhető QR-kód beolvasásával lehet megtalálni. A felhasználók megcélozhatnak bizonyos izomcsoportokat vagy erősíthetik a szív- és érrendszert. A fizikai kondíciójukat építő fiatal tinédzserektől kezdve az aktív életet folytatni kívánó idősebb felhasználókig mindenki kiválaszthatja a számára megfelelő programot. Az ACTI'Fit fitneszgépek hidraulikus dugattyúval rendelkeznek, amely 6 különböző pozícióba állítható, hogy a felemelt, húzott vagy tolt terhelésekhez igazodjon, így biztosítva az egyéni képességeknek és fejlesztési céloknak megfelelő terhelést.



A szabadidős terek nélkülözhetetlen elemei, a fiatalok és idősek körében egyaránt népszerű dinamikus játékok igazi izgalmakat kínálnak: lengés, egyensúlyozás, a mélység leküzdése, sebesség… a paletta óriási! A rugós játékok, forgó játékok és kötélpályák ritmusossá teszik a gyermekek játéktevékenységét.