A Dynaco D-211 közepes teljesítményű beltéri gyorskapu kompakt méretű, teljesen rugalmas kapulappal és puha alsó éllel rendelkezik, amelyek megkönnyítik a kezelést és kiváló tömítést biztosítanak. A D-211 gyorskaput klasszikus zipzárral és önjavító kapulappal látták el.
Kül- és beltér határán alkalmazható motoros mozgatású, önjavító gyorskapu. Alkalmas rendkívül intenzív használatra. Akár 3,6 m/s nyitási sebesség. Maximális méret 5500x5500 mm.
Beltéri gyorskapu nagy igénybevételre. Önjavító és halk működésű (BEAD technológia). Dynaco Low Friction System. Inox kivitelben is rendelhető. Maximális méretek: 4000 mm x 4000 mm. Nyitási sebesség: 1,2 m/s - Zárási sebesség: 0,5 m/s.
Esztétikus beltéri gyorskapu csőmotorral, nagy igénybevételre. Önjavító és halk működésű (BEAD technológia), esztétikus burkolatokkal felszerelt. Dynaco Low Friction System. Inox kivitelben is rendelhető. Maximális méretek: 3500 mm x 3500 mm. Nyitási sebesség: 2,7 m/s - Zárási sebesség: 0,5 m/s.
Esztétikus beltéri gyorskapu csőmotorral, nagy igénybevételre, beépített vészkijárattal, menekülési útvonalra. Önjavító és halk működésű (BEAD technológia), esztétikus burkolatokkal felszerelt. DYNACO Low Friction System. Inox kivitelben is rendelhető. Maximális méretek: 3500 mm x 3500 mm. Nyitási sebesség: 2,7 m/s - Zárási sebesség: 0,5 m/s.
Klasszikus beltéri gyorskapu, nagy igénybevételre, beépített vészkijárattal, menekülési útvonalra. Tökéletesen biztonságos, önjavító. Maximális méretek: 5500 mm x 5500 mm. Nyitási sebesség: 1,2 m/s - Zárási sebesség: 0,6 m/s.
Mélyhűtőtéri gyorskapu, mely alkalmazható mélyhűtő terekbe -30°C-ig. Tökéletesen biztonságos, önjavító. Maximális méretek: 4000 mm x 5000 mm. Nyitási sebesség: 1,2 - 2,4 m/s - Zárási sebesség: 1,2 m/s.
Beltéri gyorskapu nagy méretekben. Tökéletesen biztonságos, önjavító. Maximális méretek: 11000 mm x 5500 mm. Nyitási sebesség: 0,8 m/s - Zárási sebesség: 0,4 m/s.
A Dynaco ATEX gyorskapuk kifejezetten robbanásveszélyes környezetben történő felhasználásra lettek tervezve. A gyorskapuk minden fém alkatrésze rozsdamentes acélból, a nem fém alkatrészek antisztatikus vagy elektromosan vezető anyagból készülnek, valamint alapkivitelben földeléssel vannak szerelve.